Płyta podłogowa MQB pozwala na stosowanie różnych konstrukcji tylnego zawieszenia. Z tej możliwości skorzystał producent wykorzystując - zależnie od wersji silnikowej, belkę skrętną lub układ wahaczy. To pierwsze rozwiązanie spotkamy w odmianach: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.6 TDI i 2.0 TDI 150 KM. Zawieszenie wielowahaczowe występuje w odmianach 4x4 oraz mocniejszych wariantach 2.0 TDI 184 KM i 2.0 TSI. Nie ma informacji, by podwozie Octavii było nadmiernie awaryjne.
Plusy:
- przestronne wnętrze
- niezła jakość wykonania
- ogólna trwałość i niezawodność
Minusy:
- awaryjna skrzynia DSG
- dużo aut poflotowych i powypadkowych
Rusza Strefa Czystego Transportu w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?